This clip is that of a very important episode of “The Truthseeker”, which was taken down from RT’s site and which had disappeared from YouTube for some two years until the August 14th publication of this article from RT, claiming that 9/11 was an inside job.

RT is now reporting that Russian President Vladimir Putin will release satellite images proving that the Twin Towers were destroyed by “controlled demolition” rather than by the force of two planes. This would represent a tremendous blow to the patently false narratives propagated by the 9/11 Commission Report and by other US government study groups.

This 800-pound gorilla in the room that is the laughably false version of what happened on 9/11 that has been promulgated by the US Government for the past 15 years must be squashed and the truth must be made publicly known and the real perpetrators of these events must be prosecuted, as the first step to stop the genocidal evil which has been unleashed upon the world, mostly but not limited to several defenseless Middle Eastern countries.

This would be a welcome development for Jon Cole, from Architects and Engineers for 9/11 Truth, who appears in this episode of “The Truthseeker”. When asked who bought down the towers, he replies:

“Who didn’t do it was the 19 hijackers that allegedly flew the planes. It is impossible, impossible to melt that steel by the office fires, the jet fuel, for the collapse itself. It’s a physical impossibility. It can not be replicated experimentally. It defies the laws of physics.”

RT’s most hard-hitting show ever, “The Truthseeker” was canceled two years ago, amid ongoing complaints by the UK government-controlled propaganda television network, the BBC to the British Office of Communications. “Ofcom” is the regulatory agency that issues broadcasting licenses and that serves as the the UK’s official censorship agency for television, radio, telecommunications and the postal service.

The Russian government-subsidized news outlet, RT apparently canceled “The Truthseeker” to maintain its broadcasting license in the UK, which is where it’s headquartered. The upload of this episode is on a YouTube channel affiliated with the hacktivist group, Anonymous and is not on RT’s YouTube site, despite being embedded in this RT article.

Contributed by


You Might Like

Alexandra Bruce

View all posts



Most Viewed Posts